Friday, October 27, 2006

Varför blogg om Kändisbebisar?

Hej!

Idag, på min 21-årsdag för övrigt, tar jag första steget mot en ny blogg. Jag har gått och funderat ett tag och nu är det alltså dags.

Bloggen kommer att innehålla det senaste skvallret i kändisbebis-världen. Något jag själv tycker är roligt. Absolut inte livsviktigt men helt klart underhållande! Håller du med får du gärna titta in här lite nu och då. Har du själv nyheter? Skriv en kommentar! Det uppskattas för övrigt alltid!!

Visst är det roligt med namn, jag har så länge jag kan minnas intresserat mig för det...
Jag vet inte varför men vad mina barn ska heta är sedan länge bestämt, sedan ändrar jag mig 100 gånger på vägen, men ändå! Än har det inte blivit några barn (vill vänta några år till) så jag nöjer mig med att driva denna bloggen istället.

Enjoy!

No comments: