Thursday, March 22, 2007

Imorgon är en speciell dag!

Bloggen Kändisbebisar har varit igång sedan oktober 2006 och själv anser jag att projektet gått över förväntan. Jag har, just nu, lite drygt 200 besökare om dagen och hittills i år har bloggen haft över 6000 besökare. Superkul!

För en tid sedan blev jag erbjuden ett samarbete med en annan webplats. Jag kommer att blogga precis som vanligt men från och med imorgon, fredagen den 23/3, kommer bloggen även att kunna nås och läsas på Girltalk, som gör en nylansering av sidan med flera nya funktioner och medarbetare.

Min förhopping är att jag på detta sätt kommer att nå ut till ännu fler läsare. Givetvis hoppas jag att ni fortsätter att hälsa på här i framtiden också. Ni får gärna göra ett besök på www.girltalk.se för att se vad de har att erbjuda!

Hoppas vi ses i framtiden också och att många nya läsare hittar hit, genom Girltalk eller på ett helt annat sätt!
Ni är alla varmt välkomna hit!
Hälsningar Johanna, jolla99@hotmail.com

No comments: