Thursday, March 29, 2007

Pernilla har bestämt sig: Han ska heta Theodor

Varje dag har jag kikat in på Pernilla Wahlgrens hemsida för att se om hon har skrivit i sin blogg, och idag kom inlägget.
Det blev, som vi alla vet, en pojke den 21/3 klockan 17.40. Han vägde drygt 3 kg och nu har han fått sitt namn, det blev en Theodor som redan verkar ha fått smeknamnet Theo.

För alla som är intresserade kan jag berätta att det är "mitt namn", med det menar jag att om jag en gång får en son ska han heta Theo. Supergulligt men jag vill ju inte att det ska bli för vanligt!

2 comments:

Camillas lockar said...

Vår son heter Peo. Bara typ hundra i Sverige som heter det. Bara en fick det namnet under 2006 - vår Peo. Tänk att det är sån skillnad på Peo och Neo och Theo :-)

Johanna said...

Hej Camilla! Ja, det är lite konstigt. Jag har bara hört Peo som smeknamn tidigare så det kan ju bero på det. Men Theo är ju också ett smeknamn för många..