Thursday, July 12, 2007

Rykten

Jag gillar egentligen inte rykten och skvaller som inte är bekräftade men just nu är det så många rykten i luften att jag måste göra en liten uppdatering på området.

  • Christina Aguilera. Det har länge ryktats om att en bebis är på gång för Christina och maken Jordan Bratman. Flera stora tidningar har skrivit om graviditeten men någon riktig bekräftelse har inte kommit.

  • Nicole Richie. Rykterna om att Nicole och pojkvännen Joel Madden skulle bli föräldrar har florerat ett tag nu. Men finns det någon sanning i dem?

  • Catherine Zeta-Jones. Catherine och maken Michael Douglas har redan två barn tillsammans. Jag har nyligen läst att Catherine vill ha fler barn men inte Michael. Men nu läste jag i Se & Hör att Catherine är gravid igen och de publicerade även en bild där magen putade lite misstänkt.

  • Stella McCartney. Stella har två barn tillsammans med maken Alasdhair Willis. Bailey Linda Olwyn är bara 7 månader och storebror Miller Alasdhair James är 2 1/2. Nu sägs det att Stella väntar barn nummer tre men rykterna har inte bekräftats. Enligt UK Mirror kommer bebisen runt årets slut.

1 comment:

Johanna said...

Så här i efterhand kan jag bekräfta att tre av fyra rykten visade sig stämma. Det är bara Cathrine Zeta-Jones som INTE var gravid!