Thursday, September 13, 2007

Friidrottsstjärnan Erica Johansson väntar barn


Läste precis i Se & Hör att fd länghopparen Erica Johansson ska bli mamma igen i början av nästa år. Vi har nyss sett henne som sidekick och expertkommentator till André Popps i programmet Studio Sumo som sändes under friidrotts-VM.

Erica har dottern Tess sedan tidigare men den här gången är det Martin Lamprecht som är pappan. Martin i sin tur har sonen Filip tillsammans med Kristin Kaspersen. Och så har ju Kristin även sonen Leon tillsammans med Hans Falén....

2 comments:

Anonymous said...

Ja och än sen då? Varför behöver man upprepa tidigare förbindelser och sambons tidigare förbindelser? Det blir lite som Tomtens skurpulver om någon minns den!

Johanna said...

Hehe, nej den har jag inte läst. Jag brukar inte ha så värst mycket skvaller på min blogg om du jämför med alla andra.

Men jag tänker bara på vad jag själv skulle vilja läsa och så skriver jag det.
Och jag tycker det hör till att det om bebisen får några storasyskon.