Wednesday, September 19, 2007

Tråkig nyhet

Idag är nog första gången jag har en tråkig nyhet att rapportera här i bloggen. Jag har vetat om detta ett tag efter att en läsare berättat det för mig men inte velat gå ut med det eftersom det är en personlig och tragisk händelse för den berörda personen. Dock står det i tidningen Se & Hör idag så därför väljer också jag att skriva om det då det ändå är ute.

Sångerskan och skådespelerskan Tina Leijonberg som skulle blivit mamma igen nu i september har tyvärr förlorat sitt barn. Det skulle bli Tinas andra och sambon Jonny Wemmenstedts första barn. Tinas son Teo från ett tidigare förhållande skulle blivit storebror.

Jag har inte läst artikeln i Se & Hör men enligt min källa förlorade hon barnet i sjunde månaden någon gång. I övrigt respekterar vi nu Tinas privatliv och beklagar sorgen.

Edit: Enligt aftonbladet skedde missfallet i april och Tina kommer att berätta om den hemska upplevelsen i nästa nummer av tidningen Må Bra.

1 comment:

Anonymous said...

usch sånt är inte alls kul ju.
har inte själv läst artiklen om de, men de e tråkigt för tina