Saturday, October 20, 2007

Veckans fråga

Jag har jätteglad över att jag fick hela 78 röster i frågan om Vad ni vill se mer av i bloggen. Stort tack för att ni röstade!

Jag ska givetvis försöka tillgodose era önskemål och självklart har ni alltid möjligheten att maila: jolla99@hotmail.com eller skriva en kommentar här på bloggen om ni har andra eller mer specifika önskningar.
Jag redovisar resultatet nedan. Om procenttalen ser konstiga ut beror det på att man den här gången kunde rösta på fler än ett alternativ.

Vad vill Du ser mer av i bloggen?
Mer om gravida/graviditeten: 50 % av rösterna (39 st)
Fler bilder: 66 % (52 st)
Mer om kändisars äldre barn: 41 % (32 st)
Annat: 0 % (0 st)

Glöm inte att rösta på veckans fråga som ni hittar i högerspalten! Har du något annat förslag än de jag tagit upp, skriv en kommentar nedan! Tack för din medverkan!

No comments: