Wednesday, November 28, 2007

Lisa Miskovsky skriver

Nu har Lisa Miskovsky själv kommenterat nyheten att hon blivit mamma. På henne hemsidas community skriver hon under rubriken "Ute ur dimman" (man förstår ju att det känns lite så efter att ha blivit mamma för första gången)

" Tuuusen tack för alla fina hälsningar! Jag är överlycklig och heeeeelt slut. Jag har mött min överkvinna och hon bestämmer allt just nu. Hon kom lite tidigare än beräknat och därför så blev det lite kaos.. : ) Jag har varit ute 3 gånger från huset, för innan hon kom fick jag en långvarit magsjuka så det blev en lite tuffare start.

Sjukt fin är hon och man får sina mysiga stunder med henne varje dag. Elvira blev hennes namn och det var Pappa marius som kom på det, jag älskar också visan om Elvira Madigan som jag hörde när jag var liten så det passade fin fint.

Tro nu ej att jag överger er men att slå på en dator tar mer tid än jag har och då hoppar jag i badet istället : ) Ska lägga in lite bilder så småningom och jag önskar er alla det bästa, hon diggar alla presenter som hon fått av er och vi är så glada och stolta just nu!

Ta väl hand om er!!!
Familjen Sommer "

No comments: