Monday, December 10, 2007

Förra veckans fråga fick faktiskt det svaret jag misstänkt: De flesta av er har inte barn. Jag vet inte varför jag trodde det men själv har jag ju inte heller några barn och har inte tänkt ha det än på några år heller. Kanske är det så att de flesta mammor inte har tid att sitta så mycket framför datorn heller.
Så här svarade ni på veckans fråga: (Totalt svarade hela 124 stycken, tackar!)

Hur många barn har Du?

0: 43 % (54 st)
1: 11 % (14 st)
2: 27 % (34 st)
3: 11 % (14 st)
4 eller fler: 6 % (8 st)

Idag har jag varit i stan och handlat julklappar, fick köpt nästan varenda än. Vi var där LÄNGE! Nu har jag myskväll och slår in dem framför Nobelmiddagen! Veckans fråga är därför som följer den här veckan:

Hur går det för dig med julklappsinköpen?

3 comments:

Anonymous said...

Hej! Jessica Alba är gravid, kanske något att skriva om?

Johanna said...

Hej, det hade det definitivt varit om jag visste att det var sant. Vart har du hört det? Som jag förstått det är det väl mest rykten än så länge? Mvh Johanna

Johanna said...

Såg nu att hon har BEKRÄFTAT! Så nu blir det absolut ett inlägg!