Tuesday, March 04, 2008

  • Flera rykten florerar just nu, det senaste handlar om Jessica Alba och Cash Warren. Det sägs nämligen att paret väntar tvillingar! Jag väljer att se det som ett rykte eftersom det inte är bekräftat av paret eller deras representanter.

  • Enligt text-tv väntar Lisa-Marie Presley, dotter till Elvis, barn. Hon ska vara i andra månaden och jag återkommer om jag hör något mer om det. Tipstack: Erika

  • Att Jamie-Lynne Spears är gravid visste vi ju redan, nu sägs det att hon får en pojke.

2 comments:

Anonymous said...

jag tycker bara det är löjligt. varför skulle inte tjejer kunna ha blått??? jag fick reda på att jag väntade en tjej (precis som jag ville ha :).... i v31 men köpte inte ett enda rosa plagg- däremot blåa. om jag varit en kändis skulle ju pressen då sagt att jag väntade en kille vilket inte stämde. killar måste inte ha blått och tjejer måste inte ha rosa.

Johanna said...

Jag håller helt med dig, men jag tror faktiskt att det är vanligare i USA också, många kändisar är nog lite mer traditionella på det sättet. Men det är bara min gissning.

Jag tycker alla får klä sig och sina barn i vilka färger de vill, personligen hade jag nog inte valt rosa på en pojke och visa versa när de var nyfödda, hade hellre haft "könsneutrala färger" då, även om det är att "spä på fördomarna" kanske.