Thursday, June 12, 2008

Åker till EM

Detta blir sista inlägget på drygt en vecka då jag åker till EM imorgon, fredag. Kommer hem midsommar eller dagen efter, är det tänkt. Kommer bli SÅ kul! Hoppas Sverige vinner resterande matcher nu bara!

Här några nyheter om Mark x 2:

  • Fd pojkbandsmedlemmen från Take That, Mark Owen, ska bli pappa för andra gången. Han och frun Emma Fergusons bebis väntas i december. Sonen Elwood Jack är 21 månader.
  • Skådespelaren Mark Wahlberg bekräftar att han och fästmön Rhea Durham väntar sitt tredje barn tillsammans. Det blir en pojke som beräknas komma i september. Parets barn heter Ella Rae, 4 ½, och Michael, 2.

7 comments:

Anonymous said...

Ha det så skönt!! Frossa i fotboll. Jag åker själv ner i morgon... Första matchen blir den mot Spanien... Ska bli kul att se om det är lika mäktigt som det var i Tyskland!!!
/Kram Lina

Julia said...

Åh vem ska då hålla mig uppdaterad :( men du fortsätter hoppas jag när du kommer hem, kollar varje dag!!
Ha det så trevligt och njut i massor på EM
Många hälsningar Julia

Anonymous said...

Nu tar jag död på massor av gamla mytor som man trodde var sanna.
Hälsa gärna på
MVH
www.myter.blogg.se

Anonymous said...

Hörde på radion idag att komikern Annika Andersson väntar smått, det kommer att bli hennes fjärde barn. Annika själv var i studion och bekräftade att bebisen kommer i oktober.

Anonymous said...

http://www.posh24.se/jamie_lynn_spears/jamie_lynn_spears_fick_en_dotter

/ Jonna

Anonymous said...

Det blev lite konsigt, men Jamie Lynn Spears har iaf blivit mamma till en dotter! Maddie Brian ska hon heta. :)

/ Jonna

Johanna said...

Nu är jag hemma igen och ska uppdatera mig på alla nyheter här hemma. Tack snälla ni för att ni hållit koll åt mig! Kramar!