Thursday, August 07, 2008

Och vinnaren är....

Nu har jag utsett vinnaren i canvastävlingen med tavlan från http://www.canvasframkallning.se/
Stort tack till alla er som deltog!!! Det här var ju kul! :)
Vi lottade och jag lät min sambo dra vinnaren. Typiskt nog drog han den enda killen som medverkade! Lite misstänkt :)

Vinnaren heter Bo-Lennart Backman och hans bidrag var:
Jennifer Lopez och Marc Anthony
Marcia Cross och Tom Mahoney
Julia Roberts och Danny Moder
Brad Pitt och Angelina Jolie

Stort grattis!! Du får ett mail av mig med vidare instruktioner.
Kanske blir det fler tävlingar i framtiden, så fortsätt kika in!

Tack till Canvasframkallning.se som bidrog med vinsten.
Är du företagare och kan tänka dig att tävla bort en vinst? Kontakta mig på jolla99@hotmail.com

5 comments:

Anonymous said...

Marie Lindberg fick en dotter natten till onsdag...

Anonymous said...

Jazzsångerskan Victoria Tolstoy är gravid. Barnet ska komma lagom till jul.

Camilla said...

Lisa-Marie Presley väntar tvillingar, som ska komma i höst.

Camilla said...

Tidigare porrstjärnan Jenna Jemeson är gravid.

Johanna said...

Hej, vad ni är snälla som rapporterar till mig :)
Jag har läst om Maries dotter, Lisa-Maries tvillingar och Jennas graviditet men jag jobbar hela tiden och hinner inte skriva om det just nu :)

Däremot hade jag inte hört att Victoria Tolstoy är gravid! Konstigt för hon gjorde ju slut med sin pojkvän Per Holknekt för ett tag sedan. Måste vara någon ny nu då, ska jag kolla upp!