Thursday, October 16, 2008

Inlägg 700!!!!

Detta, mina vänner, är inlägg nummer 700 på den här bloggen. Ganska fantastiskt eller hur?
Jag har varit duktigare med uppdateringar än vad jag är just nu, men nu är det främst jobbet som prioriteras. Jag vill gärna ha kvar bloggen ändå så jag lovar att jag kommer att uppdatera er även i fortsättningen om de senaste kändisbebisarna och deras föräldrar.

Lisa Marie Presleys tvillingar har nu fått sina namn. Finley och Harper blev det för tvillingflickorna.

3 comments:

Anonymous said...

Grattis till det!=) gillar verkligen din blogg

HTTP://thehills.webblogg.se

ps. det är väldigt jobbigt att kommentera bara eftersom man måste skriva in skitmånga grejer för att kunna skriva en liten kommentar. Så man orkar lixom inte kommentera. Kan du inte byta til nått annat än blogger

Anonymous said...

GRATTIS! Jag tittat in varje dag. //Emma

Johanna said...

Tack snälla ni, kul att höra.

Inga planer på att byta från blogger just nu men om du har fyllt i dina uppgifter en gång kan du ju spara dem och slippa det nästa gång.