Saturday, January 24, 2009

Linda Bengtzing ska bli mamma


Jag har varit på kickoff med jobbet i några dagar och därför inte kunnat uppdatera.
Det har ju hänt riktigt roliga saker medan jag varit borta.

Sångerskan Linda Bengtzing, 34 väntar till exempel sitt första barn! Hon har inte varit tillsammans med pojkvännen Peter Ståhlgren så länge men nu ska de alltså bli föräldrar.

Så här skriver Linda på sin hemsida:

"Jag måste idag meddela att jag inte kommer att stå på Diggilooscenen i sommar! Och även om det känns fruktansvärt tråkigt så är jag ändå så fantastiskt glad, jag ska nämligen bli mamma. Det är stort. Jag vet att ni kommer att få en underbar Diggilooupplevelse i sommar, och även om jag inte står på scenen lär jag inte missa Diggiloo i år.

Jag hoppas att vi ses i publikvimlet!

Kramar från Linda"

Bild: www.aftonbladet.se

1 comment:

Anonymous said...

Enligt FB har hon fått barn redan nu!!