Wednesday, January 07, 2009

Mat-Tinas andra var en dotter


Jag undrade just om inte Mat och Let´s Dance-Tina Nordström hade fått barn nu och precis då fick jag ett tips om att hon faktiskt blivit mamma igen! Tina och sambon Martin Holmqvist skulle fått sitt andra barn i slutet av december men inte förrän i måndags kom dottern till världen. För visst blev det en liten flicka den här gången. Något namn har jag dock inte fått uppgift om ännu men det var en stor tjej på 4 440 gram och 55 cm.

Storebror heter Albin och är 2 år gammal. Nu kommer Tina vara mammaledig ett tag framöver innan vi kan se henne i svensk TV igen.

Bild: www.svd.se

3 comments:

Anonymous said...

Daniel Lindstörm väntar barn...
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article3409208.ab

Anonymous said...

Tre saker:

1. Lindström, inte Lindstörm
2. HAN väntar inte barn, utan hans tjej/fru. Men det är ju även hans... ;p
3. Jag såg att du redan skrivit om det. Förlåt!

Johanna said...

Hehe, ja det har jag allt skrivit. :D Tack ändå!