Sunday, March 01, 2009

Josefin Sundström blir mamma

Ursäkta min frånvaro, jag har varit och åkt skidor några dagar men är SÅ GLAD nu när jag kommer tillbaka och har fått massa kommetarer och mail. Tusen tack!! Ska försöka uppdatera mig och lägger ut här allt eftersom, lovar!

Programledaren Josefin Sundström har varit tillsammans länge med sin man Klas Lindberg och det kom inte som någon chock när jag läste att de nu ska bli föräldrar för första gången. I sommar, närmare bestämt i mitten av juli, kommer bebisen och hittills har graviditeten varit ganska jobbig för den blivande mamman då hon mått väldigt illa. Vi hoppas att det snart släpper för Josefin så att hon mår bättre igen.

På bilden syns paret på premiären av den svenska filmen Män som hatar kvinnor.

Bild: www.finest.se

No comments: