Wednesday, March 25, 2009

TV-paret blir föräldar

Idag har ett konstigt sammanträffande hänt. När jag var på jobbet såg jag nämligen programledaren Carina Berg utanför kontorets stora fönster. Där fanns även tre personer i ett tv-team och så Glenn Hysén, vilket inte är ovanligt då han bor precis i närheten.
Gänget spelade in ett avsnitt till Carina Bergs serie där hon sover över hos kända personer. Kommer bli SÅ kul att se och kanske smyger sig lite HusmanHagberg-reklam in om de får med den scenen de filmade just utanför oss. Nog om detta.

Jag kommer hem och slår på datorn och läser följande: Carina Berg och Kristian Luuk ska ha barn! Det är Kristian som har gått ut med nyheten i programmet Popcirkus.
Kristian har barnen Smilla och Sebastian sedan tidigare men för Carina är det första barnet.

7 comments:

Anonymous said...

http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=49325

Anonymous said...

Big Brother-Jessica (Lindgren) Cabezas är gravid med sitt andra barn!

Läs bl.a. här;
http://www.ostran.se/nyheter/kalmar/big_brother_jessica_aer_med_barn_igen

Anonymous said...

Jennifer Aniston och John Mayer ska ha barn ryktas det!

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/archive/tags/jennifer+aniston+pregnant+2009/default.aspx

Jonna said...

Läste i en tidning(bara jag kom ihåg vilken...) att Martin Stenmark och Hanna Hedlund ska ha barn(tredje gågen, va?)! =)

Johanna said...

Det måste vara löpsedeln i Se och Hör du tänker på där det står att de ska ha barn igen men jag har läst artikeln i tidningen och de syftar på att de har sagt att de vill ha ett till barn NÅGON GÅNG, inte att de ska ha det nu. Löjlig löpsedel!!

Jonna said...

Haha, jaså? Jadu...det var väldigt konstigt skrivet! Jag läste inte allt, utan bara rubriken på framsidan. Men men... :/

Unknown said...

(c) Photo: Hasse Sukis, Rockphoto/FastNews.SE ända till jag blir tillfrågad och har fakturerat är detta bildstöld enligt upphovsrättslagen. /Hasse