Sunday, June 07, 2009

Camilla Läckberg har blivit mamma


Min favorit Camilla Läckberg, som jag följt sedan hon gav ut sin första bok för några år sedan, och hennes Martin Melin har blivit föräldrar. Det är parets första gemensamma barn som såg världens ljus i torsdags den 4 juni på Södra BB. Han vägde 4010 gram och var 53 cm lång vid födseln.

Camilla har skrivit ett inlägg på sin blogg som ni kan läsa här.
Hon skriver inte vad han ska heta men jag har tidigare läst att de kallar honom Charlie.

Camilla har barnen Wille och Meja tillsammans med sin före detta man och Martin har Felix och Fanny sedan tidigare. Grattis säger jag till hela familjen!

Bild: www.aftonbladet.se

6 comments:

Anonymous said...

ja det är ju jättekul att dom har fått barn man får hoppas att Melin inte överger det barnet också.

Johanna said...

Sådana kommentarer är jag inte intresserad av att ha på min blogg.

Anonymous said...

Oj vad fint du har skrivit om Camilla och Martin, men du har ju ingen susning om alla omständigheter kring dom. Enligt dig är allt så rosenrött, men det fanns ju andra människor inblandade när dom träffades, är det lika rart? Eller är det ok för dig att lämna sin fru med en fem veckors bebis?

Johanna said...

Jag har också hört det där och det är klart att det inte är kul att bli lämnad när man har barn ihop.

Anonymous said...

Handlar nog inte om själva lämnandet utan sveket i sig! Tycker det Martin gjorde är så vannsinnigt fult! Hur som helst, hans numera ex fru är den stora vinnaren, om man inte ser till pengen, då vann Martin!

Anonymous said...

ah men fan så mycket bittra människor det finns. Men att Martin skulle tagit Camilla för pengarna var det dummaste jag har hört och det säger en hel del om intelligensnivån på dem som sprider sån skit. Ta det direkt från nån som träffat Camilla och Martin en del och de är ett av de mest otroliga par jag sett tillsammans. Till och med en blind kan se hur kär Martin är i henne. Dessutom är ju Camilla inte bara rik utan också smart charmig och snygg. Plus jävligt varm och omtänksam och hon är därför väldigt omtyckt av alla omkring henne inklusive Martins familj. Så nog är Martin en vinnare alltid.

de är väl heller inte de första människorna i världshistorien som har taskiga äktenskap bakom sig innan de hittar varandra och som sagt inte bara en parts fel att man separerar och det kan ju inte direkt varit någon höjdare till förhållande om man väljer att dra i det läget som Martin gjorde. Då måste man varit riktigt jävla less. Men om exfrugan hans nu är en sådan vinnare nu så är väl allt bra då