Saturday, July 18, 2009

Jessica Folcker fick en son


Det har varit tyst om sångerskan Jessica Folcker ett tag nu. Det ska bero på att hon nyligen har blivit mamma. Det blev en son som har fått namnet Otis och pappan heter Daniel.

Jag har försökt hitta fakta om Jessicas tidigare barn men det är inte så lätt. Jag tror att hon har en son som heter Antonino men visst var det så att hon fick en dotter strax efter att hon var med i melodifestivalen för några år sedan, någon som har mer info där?

Uppdatering: Enligt läsare heter Jessicas dotter Carla vilket jag tror stämmer, för det känner jag också igen.

Bild: www.israbox.com

7 comments:

Hem och Lycka said...

Hennes pojke heter Nino men vad dottern heter vet jag inte.

Johanna said...

Jag har för mig att han heter Antonio eller möjligen Antonino men kallas Nino.

Anonymous said...

Hennes dotter heter Carla.

Anonymous said...

Jessicas dotter, Carla föddes på våren 2006. 1,5 år efter sin bror Antonino.

Johanna said...

Å vad bra med folk som vet. Tack snälla för det :) Känner igen Carla också nu när ni säger det.

Emma said...

Vilken rolig blogg, hit kommer jag titta in flera gånger:)
Ha de fint,

Johanna said...

Välkommen hit :)