Saturday, November 07, 2009

Namn

Här kommer en liten namnuppdatering med namn vi länge undrat över.

  • Tuva Novotny fick ju en flicka redan 2007, först nu avslöjar hon att dottern, som nu är 2 år gammal, heter Ella.

  • Frida Hallgrens dotter föddes i slutet av juni i år. Enligt läsare har hon fått namnet Ester.

  • Sångerskan Viktoria Tolstoy och Rasmus Kihlbergs son föddes i slutet av förra året och han heter Nils. Rasmus har barnen Alma och Elsa sedan tidigare.
Namn som jag fortfarande inte lyckats ta reda på är bland annat Linda Isacssons dotter. Den som har info får gärna kommentera eller maila. Tack! Ha en trevlig helg!

18 comments:

Anonymous said...

brittney spears ex kfed blir pappa igen!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6083188.ab

Anonymous said...

Linda Isacssons dotter heter Lykke.

Filippa K said...

Rasmus Kihlberg är inte Filippas exman. Han heter nämligen Patrik Kihlborg.

Anonymous said...

Det är äldsta dottern som heter Lykke.

Anonymous said...

Vad heter Niklas Ekstedts (Mat-Niklas) son?

Johanna said...

Jag menade givetvis Lindas dotter nr 2, nr 1 heter ju Lykke som sagt.

Oj, vad pinsamt angående Rasmus Kihlberg, det var jag som inte hade varit tillräckligt källkritisk, sorry. Läste det i en blogg, jag ber om ursäkt.

Anonymous said...

Det är okej :D

:::Jenny::: said...

---------------->

där till höger står det att du är 23 år, men fyllde du inte 24 nyss??

tack för en bra blogg!!

Johanna said...

Jenny: Tack för komplimangen.

Du har helt rätt, jag har fyllt 24 år så nu är det ändrat :)

Anonymous said...

Jag skulle vilja veta vad bandmedlemmarna i Kent och The Cardigans barn heter. Någon som vet?

Har Ulrika Eriksson och Peter Svensson (fr Cardigans) ett barn eller två?

//Amanda

Anna said...

Tiffani Theissen väntar sitt första barn i maj nästa år

Anonymous said...

I Nya Wermlandstidningen idag finns fördelseannonsen för Lenita Colleys son, som hon har tillsammans med nya sambon Janne Karlsson. Sonen ska heta Elton. Lenita har en son sen tidgare och Janne har två söner sen tidgare.

Anonymous said...

celine dion är inte längre gravid :(


http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1776408/celine-dion-forlorade-sitt-barn

nicolina said...

Linda Isakssons andra dotter ska heta Leja, det står i Se&hör idag Onsd. 11/11. :)

Johanna said...

Enligt en artikel från april i år har Peter Svensson (Cardigans) och Ulrika Eriksson ett barn, en son. Vet dock inte vad han heter. Kan inte hitta det någonstans.

Sångerska är ju Nina Persson och hon och hennes man Nathan har inga barn.

Lasse Johansson spelar keyboard, basisten heter Magnus Sveningson och Bengt Lagerberg spelar trummor.
Vet tyvärr inte om de tre sistnämnda har några barn.

Anonymous said...

Peter Svensson och Ulrika Eriksson har två barn, en pojke och en flicka. Pojken heter Levon. Lasse Johansson och Bengt Lagerberg har två barn vardera.

Anonymous said...

Hej!

Jag uppskattar när någon skriver om mig så att det inte bara blir om min bror Nils som du är 1 år och 9 månader. Tack och hej!


//ELsa

Johanna said...

Tack Elsa! Vad glad jag blir att du har hittat hit!