Tuesday, June 08, 2010

Anders Fernette blir pappa igen i sommar


Aftonbladet.se visar artisten Anders Fernette upp sin nya, snygga kropp. Han har tränat sig i grym form och tappat 12 kg inför musikvideoinspelningen av nya singeln Lola.

Privat är han gift med Anna och de har dottern Tova. Nu väntar de tillökning igen. I sommar blir familjen fyra. Jag har läst att bebisen är beräknad till den 17:e juli och att det blir en kille den här gången. Det återstår att se!

Jag har träffat Anders privat och han är riktigt trevlig. Vi har även spelat i samma innebandyklubb tidigare för den som undrar :)

Bild: www.anders-johansson.homeip.net

13 comments:

Fia said...

Är det här en känd person? anser mig ändå ha rätt bra koll, men den här gossen känns som en svenne från jonsered om du förstår vad jag menar...:)

För övrigt så ÄLSKAR jag din blogg!

Kram,
/Fia

Johanna said...

Hehe, om Aftonbladet skriver honom så skriver jag också om honom. Jag vet att han har många fans :) Men jag förstår hur du menar. Han brukar iallafall spelas på Rix FM och åka på turné med dem på sommaren. Kram Johanna

Maria said...

kim Källström har fått en dotter nu i vår, det har du missat väl ; )

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/landslaget/article7195000.ab

Johanna said...

Japp, det hade jag missat, kul! Ett inlägg kommer right up :)

Anonymous said...

det är ju nån som har tipsat om källström innan då när du var på semester...

Anonymous said...

älskar din blogg, är inne varje dag och tittar :D Emily

Johanna said...

Tack, tack snälla Emily, va kul!

Anonymous said...

Vet du om Anders fått sin nya bebis än?

Johanna said...

Jag har dessvärre inte hört något men hittade den här artikeln från början av juli och då hade de inte fått än. Står en del roligt i texten så det kan vara värt att läsa, bland annat varför de heter Fernette: http://www2.vaxjonytt.se/intervju/sommarintervju_artisten_anders_fernette_.aspx

Anonymous said...

Hej igen, skrev visst inte mitt namn förra gången. Tack för länken till intervjuvn:)
Jag har en fansida om Anders fernette, vi får se vem av oss som först får koll på nykomlingen;)
vänligen Annica
http://andersfernette.homeip.net

Johanna said...

Ja, skriv gärna om du hör något! :)

Anonymous said...

Hej Jolla
Läste just ett pressmeddelande! Anders och Anna fick sin son Noah i onsdags!
P R E S S M E D D E L A N D E
Artisten Anders Fernette fick sitt andra barn tillsammans med hustrun Anna på
onsdagskvällen vid 21-tiden, den 21 juli 2010. Noah Fernette, med en vikt på 3860 gram

och 52 cm lång, anlände ca en vecka sent. Treåriga Tova har därmed fått sin efterlängtade
lillebror.
”Det känns helt fantastiskt. Allt har gått bra”, säger Anders Fernette.
”Nu ska jag bara försöka kombinera lite pappledighet med de inbokade spelningarna i
sommar”, fortsätter han.
Anders Fernette är just nu aktuell med nya singeln Lola, som han bland annat framför i
TV4 Nyhetsmorgon tisdagen den 3 augusti.
Anders Fernette har sedan tidigare haft hela 8 singlar på den svenska singellistans topp
20 sedan debuten 2003. 2009 sålde hans version av 80-tals låten Hungry Eyes guld.
Kontakt: Daniel Jelldéus, +46 708 99 55 35 daniel@heldmusicgroup.se

Vänligen Annica
http://andersfernette.homeip.net

Johanna said...

Å perfekt! Tack! Ska genast skriva om det!