Saturday, July 10, 2010

Babyboom i bloggvärlden

Nu är det flera bullar på jäsning i bloggvärlden.

  • En av mina favoriter, Anna aka Starwoman, skrev nyligen ett inlägg om sin graviditet. Hon är i vecka 20 och bebisen väntar i december. Hon är gift med sin Jens och jag är väldigt glad för deras skull! Grattis!

  • En blogg som jag följer lite mer sporadiskt men ändå tittar till då och då är Englas blogg. Hon är gravid med tvillingar och har gått lite mer än halva graviditeten. Engla och hennes man har även dottern Jolie så jag gissar att det blir fullt upp när tvillingarna föds i vinter.

  • Har ni fler bloggisar som väntar tillökning så fyller jag gärna på lista efter hand!

3 comments:

Fotograf Annie said...

Hanna Björkstedt, en av mina favorit fotobloggare fick barn för ett tag sedan,

http://hannabjorkstedt.blogg.se/

Anna - Starwoman said...

Men vad KUL att få ett eget litet inlägg här =) Brukar kika in här då och då och uppdatera mig på kändisbebisar och så vips får jag se mig själv =)

Tack söta rara!

Stor kraaam

Anna said...

Towis efterlängtade lilla Aramis föddes under dramatiska former för bara en månad sen. Äntligen kom han!

http://www.towis.blogspot.com/