Sunday, October 03, 2010

Uppdateringar

Ser att jag har varit dålig med att följa upp några inlägg så här kommer en uppdatering med gamla nyheter.

  • Fotbollsspelaren Hanna Marklund blev mamma till en dotter vilket jag skrivit om HÄR. Då hade hon däremot inte fått något namn ännu. Hanna och sambon Rickards dotter heter iallafall Elma.

  • Lucette Rådström väntade barn 2008. Sedan dess har hon inte synts så mycket i rutan och jag har inte lyckats ta reda på vad barnet heter men det blev en tjej.

  • Morgan Alling fick en son som har fått namnet Wilhelm.

4 comments:

Anonymous said...

Hörde på RixMorgonZoo i veckan & Lisa Miskovsky var där som gäst. Hon hade två barn nu, varav den yngsta var 7mån.

Emma-Lou said...

Hej, en fråga. Har du tillstånd att ta dessa bilder och lägga upp på bloggen? Tänkte så att du inte får någon skit, det är dryga böter på stulna bilder nämligen..

Kram.

Johanna said...

Anonym: Asså, va kul, det hade jag missat.

Emma-lou: Nepp, inga tillstånd. Länkar alltid till källa och om någon ber mig ta bort bilden så gör jag det. Inte råkat ut för nåt sånt hittills. Känns såpass vanligt idag.

Sara said...

Johan Glans var gäst hos Robins igår och då nämndes det att han och sambon väntade Nr 2 och att hon gått 6 dagar över tiden vid inspelningsdatumet. Så håll utkik. ;)