Sunday, January 22, 2017

Återuppta bloggen?

Mellan 2006 och 2012 drev jag bloggen Kändisbebisar, då på domänen kändisbebisar.se Sedan kom livet emellan men nu har jag bestämt mig för att låta den återuppstå, tills vidare på kandisbebisar.blogspot.com De flesta inlägge finns kvar här men två år har tyvärr gått förlorade när jag avslutade domännamnet.

Okej att bloggar lite har mist sin attraktionskraft när Instagram har tagit överhanden. Det finns dock ett värde i att ha kvar bloggen den form den är i idag. Dels finns de gamla inläggen kvar och dels är det lättare för er att söka om ni vill läsa om en viss kändis. Win-win!

Under de år jag vara borta har http://kandisbebisar.blogg.se/ varit flitigare med att uppdatera. Rekommenderar er ett besök! De har dock inte publicerat sedan mars 2016 så nu tar jag över stafettpinnen igen.

Varmt välkomna tillbaka, nu kör vi!

No comments: