Tuesday, March 10, 2009

Före detta ensamma mammor gravida samtidigt


Jag brukar titta på programmet Ensam mamma söker och första säsongen var det Lenita, Susanne och Veronica som sökte efter kärleken.

Susanne träffade sin stora kärlek i programmet och är numera gift med Måns. Nu avslöjar paret att de väntar sitt första gemensamma barn!! Susanne är i vecka 20. Sedan tidigare har Susanne barnen Benjamin, Celine och Ariel.

Veronica valde Magnus Johansson i slutet av programmet men kärleken höll inte. Senare träffade hon dock Mr Right och även dem väntar sitt första barn tillsammans! Jag minns inte exakt när de skulle bli föräldrar, någon annan som vet? Veronica har fyra pojkar sedan tidigare, Viktor, Oskar, Filip och Sebastian.

Bild: www.gt.se

9 comments:

Anonymous said...

var har du fått den källan ifrån

Johanna said...

Veronica har själv gått ut och bekräftat. Susanne var det någon som skrev. Detta är en skvallersida om du har missat det :) Även fast jag inte brukar skriva så mkt om rykten..

Anonymous said...

När har hon bekräftat det och var i så fall ? Och var har du fått detta rykte att Susanne ska vara gravid ?

Johanna said...

Ingen aning. Det är inte så att jag tokfunderar så mkt varje gång jag skriver något. Jag läser om det och sedan skriver jag om det och publicerar. End of story.

Finns det någon anledning att tro motsatsen?

Anonymous said...

Ja, det finns det. Om du inte vet vart det kommer ifrån borde du inte skriva om det ! Och vart har du läst det möjligen Hänt extra ? Ett litet tips skriv i vart du har fått informationen ifrån !

Johanna said...

Åter igen, det är en skvallerblogg och jag har inte skyldighet att redovisa mina källor. Vill de dementera får de gärna skriva till mig så kan jag givetvis skriva det.

Johanna said...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4677785.ab

Ha! Där bekräftade hon i aftonbladet också.

Anonymous said...

Jaha, men Veronica då det kanske bara var ett påhitt

En helt vanlig mamma said...

Veronica väntar barn i juli.