Sunday, March 08, 2009

Let´s dance-Jessica gravid


I några veckor nu har jag tittat på Let´s dance på fredagskvällarna och misstänkt att programledaren Jessica Almenäs kanske har en bulle i ugnen. Hennes klänningar har varit misstänkt lössittande men hon har ju absolut inte sett stor ut, det har bara känts som att det har varit något på gång.. och nu visar det sig att jag har haft rätt... Jessica ÄR gravid och har bekräftat det men är än så länge i ett tidigt stadie av graviditeten.

Pappa är norske ryttaren Tony André Hansen och barnet blir Jessicas andra. Hon har sonen Jack, 4 år tillsammans med tv4-kollegan Johan Edlund.

Bild: www.aftonbladet.se

8 comments:

Anonymous said...

Såg att det undrades över Johan Beckers andra barn. Det blev en dotter som också heter Olivia. Hon föddes i slutet av förra året.

Mickan

Anonymous said...

Ha! Det har jag trott flera veckor också!

Johanna said...

Tack anonym, hade för mig att de hade fått en dotter.

E: Mmm, kul att det stämmer!

Anonymous said...

Olivia föddes 22 december:)

Anonymous said...

Jag kommer med lite "Ensam mamma" skvaller. Det visar sig att både Veronica och Susanne från första säsongen väntar barn. Susanne visar upp magen i senaste hänt extra (hon är redan halva tiden gången, trots det har inte ens hennes barn vetat det förrän nu). Veronica väntar sitt till sommaren också vad jag minns...

Anonymous said...

"Ensam mamman" Susanne Sjödhal 29 och Måns Sjödhal 27 väntar sitt första gemensamma barn. Susanne är i vecka 20 och har barnen Ariel 10, Benjamin 8 och Celine 7 sen ett tidigare förhållande.

Tim said...

Ja just det! Jag läste att Veronica väntar barn. Men Susanne visste jag inte, kul. Ska skriva ett inlägg om det. Tack!

Tim said...

Skrev från min sambos inloggning upptäckte jag :) Kram Johanna