Monday, April 20, 2009

Fotbollsstjärnan Fernando Torres blir pappa


Ikväll vann mitt favoritlag IFK Göteborg derbyt mot ÖIS med 3-0. Tyvärr hade jag ingen möjlighet att vara där ikväll (jobbade sent) men med anledning av detta kör jag ett litet fotbollsinlägg :)

Fotbollsstjärnan Fernando Torres, 25 ska nämligen bli pappa. Hans fästmö Olalla väntar deras första barn, en dotter, i juli. Fernando spelar i det spanska landslaget samt i engelska Liverpool.
Paret förlovade sig efter Spaniens vinst i fotbolls EM 2008.

Bild: www.thesun.co.uk

6 comments:

Anonymous said...

Hva?? Skal han bli pappa :D Han er min favorittspiller :D:D Heia Liverpool:) Følger alltid med bloggen din :) Ha en trivelig dag:)

Carro said...

Wohoooo!! :)

Anonymous said...

Jag är hans största fan:) Han är bara bäst.Jag älskar han<3<3<3 Men grattis Fernando och olalla,hoppas allt går bra,det kommer bli världens sötaste barn

Åsa said...

Åh jag blev så besviken, jag ääälskar ju Allbäck och hejar på ahns Örgryte men Göteborg avr det bättre laget, välförtjänt vinst.

Mvh Åsa

Anja said...

Han kan väl va singel ett tag till?! Fast han skiljer sig säkert när han träffar mig (A)<3

Anonymous said...

Fernando Torres och Olalla gifte sig den 29 Maj i år och den 29 Juli är deras lilla dotter beräknad att födas.Han är bara bäst,tänker på han HELA tiden<333333333333333333