Wednesday, April 22, 2009

Hannah Graaf snart trebarnsmamma?


Jag läser Hannah Graafs blogg varje dag och som ni kanske vet väntar hon sitt tredje barn inom kort. Måndag är beräknat förlossningsdatum har jag för mig. Det är första gången för maken Peter Karyd men Hannah har också sönerna William och Mio.

Det verkar som det kanske kan vara en bebis på gång för Hannah och Peter just precis nu! Hon skrev nämligen att hon hade värkar i ett inlägg som publicerades 14.56 och sedan dess har hon inte skrivit något. Jag tror minsann att deras dotter är på väg att komma till världen. Uppdaterar er så klart så fort jag vet.

UPPDATERING: 21.55 skrev Hannah ett nytt inlägg och tyvärr, ingen bebis ännu. Värkarna hade avtagit, hon har lite småvärkar nu bara. Får se vad som händer under natten :)

Bild: www.expressen.se

12 comments:

Anonymous said...

Måste bara påpeka att det inte alls är Hannas blogg man kommer till på den länken...

Johanna said...

Hehe, oj, sorry. Men läs gärna Kattas blogg annars, den är också bra :) Har ändrat länken nu.

Mamma-Mia said...

En av medlemmarna i Foo Fighters har blivit pappa för andra gången. Till dotter nr 2. Minns ej vad han heter.

Carro said...

Roger Federer och Miroslava Vavrinec väntar sitt första barn till sommarn. Hittade inget om att du skrivit det.

http://www.rogerfederer.com/en/rogers/news/newsdetail.cfm?uNewsID=870

Camilla said...

Foo Fighters Dave Grohl, 40, har välkomnat sin och hustrun Jordyn Blum, 32, sin andra dotter Harper Willow Grohl.

Mamma-Mia said...

Martin Dahlin ska bli pappa, o kungavännen Aje Philipsson ska bli 9-barnspappa

Åsa said...

Skidstjärnan Andreas Södergren blir pappa i oktober http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=491244&ref=rss

Carro said...

Katarina Sandström fick en dotter den 22 april som ska heta Alice!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4990247.ab

Anonymous said...

Katarina Sandströms dotter ska heta Alicia och inte Alice.

Johanna said...

Mamma-Mia och ni andra: Har valt att inte skriva om foo fighterskillen, inte så känd enligt mig.

Åsa: Han heter Anders Södergren :)

Tack för tipsen allihopa, ska skriva några inlägg nu tänkte jag :)

Anonymous said...

Inte så känd? Han är ju även känd som trummis i Nirvana!

Johanna said...

Jasså? Orkar ändå inte skriva om honom och nu vet ni ju om det ändå. Jag vill bara ha med personer som man känner igen namnet på utan att säga "det var han som var trummis i nirvana" eller liknande.