Saturday, April 04, 2009

Linda väntar nr 2


Programledaren Linda Isacsson är just nu aktuell i Robinson på tv4. Hon mådde illa vid inspelningarna och efter ett graviditetstest visade det sig att Linda och hennes fästman Jacob Lindorff ska bli tvåbarnsföräldrar! Dottern Lycke är 1 år och till hösten utsökas familjen med en lillasyster eller lillebror.

Dessutom ska Linda och Jacob gifta sig i sommar. I juni står bröllopet i Toscana, Italien.
Jag funderar lite kring parets efternamn. Undrar om hon ska byta till Linda Lindorff? Jag hade nog behållit Isacsson.

Bild: www.nyhetskanalen.se

8 comments:

Anonymous said...

Nä,vad roligt:) Jag hade ochså behållt Isacsson. Jag tänkte just på henne om hon skulle ha fler barn,det börjar väl brinna i knutarna,för hon börjar ju närma sig 40.

Anonymous said...

Du har förmodligen läst fel för hon blev gravid med Lykke där menar hon nog !

Anonymous said...

Det ryktas om att Emma andersson ska bli mamma !

Johanna said...

Nej, det har jag INTE: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/robinson2009/article4822438.ab

Hon, Jacob och Lykke var där nere tillsammans så det var ju knappast henne hon väntade. Hon ska ha barn igen och tycker det är kul att de kommer tätt även om det inte var planerat.

Ingen bekräftelse på att Emma ska bli mamma men de har flyttat till ett annat hus. Tidigare har hon sagt att de vill tillbringa några år själva först.

Ulrika said...

Hej!Vi vill bjuda dig på bloggfest! Vad är din mail? Svara gärna i min blogg. Mvh Ulrika

Sara said...

Sarah Michelle Gellar som spelade Buffy väntar tillsammans med maken sitt första barn.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4875389.ab

Carro said...

Fernando Torres och hans Olalla väntar sitt första barn, en dotter i juli i år. Jag som vet allt om honom ;)

Johanna said...

Sara: Tack för tipset!

Carro: Mmm, ska skriva ett inlägg om det snart, lovar :)