Tuesday, April 14, 2009

Vampyrskådespelerskan och snyggingen i She´s all that blir föräldrar


Jag vill börja med att fråga om ni alla haft en härlig påsk?? Själv har jag varit och åkt skidor och ligger lite efter, uppdatera mig gärna i kommentarerna eller maila: jolla99@hotmail.com så skriver jag när jag hinner :)

Den första nyheten som mötte mig här hemma var att ett av mina favoritpar, skådespelarna Sarah Michelle Gellar (främst Buffy -the vampire slayer men även en hel del filmer) och Freddie Prinze Jr (filmer som She´s all that, Jag vet vad du gjorde förra sommaren och Scooby doo där han spelade mot frugan Sarah) ska bli föräldrar! Det har ryktats flera gånger förut och visat sig vara falskt alarm men den här gången verkar det stämma. I höst kommer nytillskottet. Uppgifterna kommer från People.

Paret har varit gifta sedan 2002 och då är det väl på tiden att en liten bebis utökar familjen.
Både Freddie och Sarah är ensambarn så det återstår att se om de väljer att ge den nya familjemedlemmen några syskon i framtiden.

Bild: www.cinematical.com

7 comments:

Mamma-Mia said...

Josh Holloway i Lost fick en dotter 9 april, som ska få namnet Java Kumala Holloway

Anonymous said...

Hur har det gått för Leila Lindholm, har hon fött än?

Timotej said...

Jag har ju redan tipsat om Josh Holloways dotter!

Jonna said...

Åhhh vad kul! Dom är också ett utav mina favoritpar, dom verkar så snälla och dessutom är dom så snygga(och duktiga skådespelare, såklart!). ;-)

Johanna said...

Mamma-Mia och Timotej: Tack för tipsen om Josh, ska skriva ett inlägg nu.

Sandra: Jag har inte hört något om Leila ännu men håller utkik. Kanske står det på hennes hemsida http://www.leila.se/ när bebisen kommit?

Jonna: Jag håller med, jordnära och sånna som man vill umgås med :)

E said...

Äntligen!! Jag vet inte hur det kommer sig att jag gillar dem så mycket heller.. men de verkar sympatiska båda två:)

http://annakatana.devotese said...

Vad roligt :D Det är några jag verkligen väntat på att bli föräldrar, de har ju varit tillsammans riktigt länge. I alla fall för att vara Hollywood :D